מרגי לכץ: לכלול את בני ברק במיזם לביטחון תזונתי

    איתי גדסי No Comments on מרגי לכץ: לכלול את בני ברק במיזם לביטחון תזונתי

    ח"כ יעקב מרגי פנה לשר הרווחה ח"כ חיים כץ בבקשה לכלול את העיר בני ברק במיזם לביטחון תזונתי במסגרתו 10,800 משפחות יזכו לתמיכה חודשית ע"ס 500 ₪ משרד הרווחה. באמצעות כרטיס נטען

    ח"כ יעקב מרגי צילום: יעקב כהן
    16:05
    14.05.24
    יונת קפלן No Comments on "נמאס לי לשבת על כסא הנאשמים": כך נפטרים מכעסים בזוגיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    10,800 משפחות יזכו לתמיכה חודשית ע"ס 500 ₪ משרד הרווחה. באמצעות כרטיס נטען. מדובר במיזם חדש לביטחון תזונתי אותו מפעיל  משרד הרווחה. שיופעל ב-36 רשויות והוא יפעל בדומה לכרטיס אשראי. שר הרווחה ח"כ חיים כץ אמר "שמדובר ביוזמה שכוללת את כל שכבות האוכלוסייה".

    בעקבות פניות של תושבי העיר בני ברק שלא נכללו במיזם החדש פנה ח"כ יעקב מרגי (ש"ס)יו"ר ועדת החינוך התרבות והספורט לשר הרווחה והשירותים חברתיים שבחן את האפשרות לצרף את העיר בני ברק למיזם. ח"כ מרגי כתב לשר כץ: "ראשית אני מבקש לברך אותך על היוזמה הברוכה. מעיון בהודעות שצוטטו בכלי התקשורת מדובר במיזם שיעבוד כפיילוט בערים שונות בארץ. אולם העיר בני ברק אינה נכללת בפרויקט זה.

    את צרכי העיר בני ברק כב' מכיר מקרוב ומצבה הסוציו אקונומי הוא מן המפורסמות שבנתוני הלמ"ס. אודה לך באם כב' יואיל לשקול בחיוב את הכללת העיר בני ברק במיזם החשוב שלך".

    ח"כ יעקב מרגי אמר :"אנו נמצאים ערב פורים ומתקרבים לחג הפסח הכללת העיר בני ברק במיזם תביא בשורה של ממש לציבור החרדי ותאפשר לו לעבור את החגים בצורה קלה יותר".



    0 תגובות